nyt valvon minä

Meillä nukkuu poika, mies ja koirat. Olen hereillä. Olen ollut hereillä siitä asti kun menin nukkumaan eli ainakin neljä tuntia tai siltä tämä tuntuu. Sain viestin mammaystävältä, joka myös valvoo tai ainakin viestin tullessa valvoi ja muut nukkuivat. Mikä siinä nukkumisessa on joskus niin hankalaa? Jos olen tulossa kipeäksi niin protestoin, en halua. Huomenna on luvassa vielä periaatteessa kiva päivä perhekerhoineen. Nyt toinen koirista näkee seikkailu-unta. Minäkin haluan nähdä unta paitsi painajaisesta kieltäydyn.

Tulin syömään muroja maidolla, jotta kalsiumi saisi tehdä plasebonsa ja väsyttää. Huomasin syöneeni muroja kaksi päivää vanhalla maidolla. Hattaneeko tuo plasebovaikutusta? En usko. Söin päälle toisen kulhollisen (sillä samalla vanhalla maidolla). Ajattelin tehostaa vaikutusta vielä lasillisella maitoa.

Ilouutinen eiliseltä kirpparireissulta (jonka aikana mies toimi aivan ihanana koti-isänä = sain virallista vauvavapaata hyvällä omallatunnolla). Mulla on ihan oikea kauniin vaaleansininen trenssi ja kevääseen sopiva pastellin-vaaleanpunainen neuletakki kultaisilla napeilla. Nyt ollaan kuulkaa sellaiset trendipellet tuolla jalkakäytävillä, että uu-la-laa. Mahtaa koirat likastaa takkinin ennen kuin ehdin sanomaan kissa... Poika sai sammarit ja vähän muitakin omia ihan minun itseni valitsemia vaatteita. Aijettä kun oli kiva törsäillä menemään. Menin ostamaan vielä aivan älyttömän pro imetysliivit. Vähän aikaa pyörittelin niitä hyppysissäni, että voiko sitä nyt tällaisia päällensä laittaa kun joku muu on näitä käyttänyt. Pääsin ylpeyteni tuolle puolen. 4,50e hinta oli kyllä kannustimena kohtuullisen suuri. Mun parhaat imetysliivit ovat maksaneet virallisesti nyt sen 4,50.

Jes, eka haukotus! Nyt lasillinen maitoa ja makoisille unille, pliis!

Kommentit

Suositut tekstit