Erilaisia raskauksia

Ihmiset ja perheet on hyvin erilaisia raskauden kanssa. Oli virkistävää nähdä ystävää, joka kaikesta raskauden tuomast hekumasta ei ollut muuttunut kokonaan pullantuoksuiseksi höppänäksi. Jotenkin muistuu oma raskaus ja se tunne kun kaikki muut tietävät paremmin sen mitä minulle tapahtuu kuin minä itse. Oli kovin vaikea uskoa etten näyttänyt valaalta tai sitä ettei vaan jaksanut ja pystynyt tekemään kaikkea samalla tahdilla kuin ennen. Tämä tuottaa edelleen vaikeuksia koska haluaisin lukea mm. kirjaa enemmän kuin 10 sivu klo1:15-1:45. Väkisin vakuutan itselleni ettei se haittaa, mutta kyllä se vaan välillä haittaa. Silti ei tee mieli valittaa, koska asiat on hyvin = vauva on terve ja minä olen itsekäs.

Kuinka paljon saa olla itsekäs? Onneksi huomenna päästään näkemään vajaa viikon ikäistä tyttöä ellei mene tämä yö pipariksi. Ja nyt huutaa poika. Tervetuloa yö.

Jälkihuomautus seuraavalta päivältä: Poika nukkahti klo 2.44. Isä kävelytti tyyppiä niin, että sain nukkua 30 min. Pinniksessä nukkuminen kesti mielestäni vain hetken, mutta olin liian väsynyt tarkistaakseni todellista aikaa kellosta. Pimeää oli eli ennen kahdeksasta syötiin jatkuvasti aina puoli yhteen toista. Hukkasin toisen rintakumini yösyötöllä (löysin kyllä aamulla) koska en jaksanut ottaa sitä pois vaan nukuin kaikki liikenevät hetket. Nyt olo on virkeä, mutta tänään olemme ohjelmoineet koko perheen kokoiset päiväunet, sisältää myös koirat.

Kommentit

Suositut tekstit