MLL ja minä

Olen liittynyt yhdistykseen. Olen hallituksessa. Olen tärkeä. Olen osa järjestelmää MLL. Ensimmäinen kokous takana. Huojentavaa kun hallituksen jäsen kertoi, että tämä on vapaaehtoista, mutta tästä ei tarvitse olla vapaaehtoisia kuluja. Kyllä, lapsiperheillä ei ole paljoa rahaa, eikä edes aikaa, mutta se kumpi ei syö perheen ruokaa on se aika. Rehtiä ja iloista porukkaa. Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi. Toimintasuunnitelma vaikutti työn täyteiseltä. Tarkoittaako tämä nyt sitä että innostun tästä niin etten malta mennä töihin?! Vaikuttaminen on mukavaa ja MLL on tunnettu perheiden puolesta puhuja. Katsotaan meneekö ihan saveen koko homma vai lähteekö tämä tästä. Vähän jännittää, mutta se on sellaista positiivista jännitystä.

Koko perhe on nyt ilmoitettu jäseniksi, meidän taapero myös. Puheenjohtaja vaikuttaa asiansa osaavalta ja olo on kuin olisin myös tärkeä muuallakin kuin kotona. Kokouksiin saa tuoda lapset (uskomatonta!) tai jos lasta ei voi ottaa mukaan yhdistys maksaa oman hoitajansa siltä ajalta (vielä uskomattomampaa!). Tämä siis takaa sen, että kokouksista ei tarvitse olla pois vaikka mies olisi jumissa töissä. Ihan käsittämättömän uskomattoman hieno systeemi.

Kommentit

Suositut tekstit