24.9. Lisää Nepalilaista ja kutiava maha

Siis mä en kestä!! Ihanat ystävät!! Oltiin mahan kanssa syömässä Nepalilaista ruokaa, mutta tällä kertaa Turussa. Oi, ei mennyt pieleen! En vaan voi käsittää miksi se on niin hyvää. Olen älyttömän täysi.

Maha kutisee. Tuli hetken paniikki, että mitä jos se on hepatoosi..? Mitä jos mulla on maksa-arvot liialliset ja vauvalla ei oo kaikki hyvin. Täytyy ilmoittaa neuvolassa asiasta tai sitten soittaa äippäpolille, jos tää ei helppaa. Mulla kyllä oli ne "paremmat" raskaushousut päällä kun olin ravintolassa ja niissä se mahan yli menevä osa on tekokuitua ja mun mielestä sen jälkeen ehkä aina on vähän kutinaa. Ja kutina on jotenkin niiden raskausarpien päällä, että voihan se vaan johtua myös ihon venymisest. Täytyy vähän tarkkailla.

Tänään mennään saunaan ja sitä ennen perataan suppilovahvero saalis. Päivällä juhlittiin 91-vuotiasta pappaa ja syötiin perunapiirakoita.

Kommentit

Suositut tekstit